Uczenie się i zarządzanie wiedzą
w organizacji

Tworzymy: programy szkoleniowe, podręczniki trenerskie, narzędzia szkoleniowe.
Rozwijamy i wspieramy: procesy uczenia się w organizacji (diagnoza i projektowanie) oraz kompetencje osób i zespołów uczących (trenerów wewnętrznych, specjalistów, menedżerów).

PRODUKTY:

  • Szkolenia z rozwoju kompetencji coachingowych
  • Szkolenia z rozwoju kompetencji trenerskich
  • Superwizje osób i zespołów

Zarządzanie i przywództwo

Zwiększamy kompetencje menedżerskie w zakresie siły przywództwa oraz zarządzania: sobą, ludźmi, zadaniami, zmianą.

PRODUKTY:

  • Szkolenia dla menedżerów kierujących zespołami. Uwzględniamy dynamikę i procesy zachodzące w takiej grupie, osadzenie w organizacji oraz obszary wpływu menedżerów.
  • Coaching dla menedżerów oraz dla zespołów.
  • Szkolenia dla liderów zespołów projektowych. Analizujemy
    i uwzględniamy dynamikę oraz wymienność osób i zadań.

Facylitacja

Efektywnie przeprowadzamy proces działania grupy w celu:

  • Stworzenia strategii firmy/działu
  • Wykreowania nowych produktów, projektów i rozwiązań
  • Zaplanowania działań grup projektowych
  • Wymiany doświadczeń i wiedzy między pracownikami czy działami organizacji
  • Konsultacji pomysłów i rozwiązań
  • Pracy twórczej
  • Rozwiązania problemów

PRODUKTY:

null

Coaching

Pomagamy zwiększyć skuteczność działania w wyznaczonych przez klientów obszarach aktywności zawodowej. Nasze działania adresujemy do osób indywidualnych (coaching indywidualny) oraz zespołów zadaniowych (team coaching).
Celem spotkań coachingowych jest bardziej świadome
i optymalne korzystanie z zasobów, identyfikacja stylów działania i ich potencjalnej zmiany w kontekście wyzwań.

PRODUKTY:

  • Indywidualne cykle coachingowe (od 6 do 9 sesji, każda trwająca 60 minut).
  • Cykle coachingu grupowego (od 3 do 6 spotkań, każde trwające 120-180 minut).
  • Cykle team coachingu (wymiar czasowy i częstotliwość jest zależna od specyfiki realizowanego przez zespół projektu).
  • Pojedyncze sesje o charakterze interwencji kryzysowej realizowane w metodyce coachingu indywidualnego i team coachingu.

Umiejętności osobiste

 Zwiększamy kompetencje interpersonalne oraz osobistą efektywność, poprzez prowadzenie szkoleń z zakresu:



  • Asertywności

  • Zarządzania emocjami

  • Zarządzania sobą w czasie

  • Zarządzania stresem

  • Kreatywności

  • Wystąpień publicznych

  • Autoprezentacji

  • Rozwiązywania konfliktów
  • 
Efektywności osobistej

  • Negocjacji, mediacji

  • Komunikacji interpersonalnej

PRODUKTY:


null


Diagnostyka

Diagnoza potencjału indywidualnego i diagnoza zespołu.

Ułatwiamy osobom i zespołom dostrzeganie swoich aktualnych zasobów, które wynikają ze stylów działania, osobowości oraz kompetencji. Pozwala to bardziej świadomie z nich korzystać oraz wytyczać ścieżki rozwoju.

PRODUKTY:
1. Indywidualna diagnoza potencjału w oparciu o MBTI
2. Indywidualna diagnoza potencjału w oparciu o Extendend DISC
3. Coaching indywidualny z wykorzystaniem Extendend DISC lub MBTI
4. Diagnoza potencjału zespołu

  • Warsztaty Potęga zespołu – jak korzystać z różnorodności?
  • Warsztaty rozwijające wybrane kompetencje (kontakt
    z klientem, komunikację, rozwiązywanie problemów)
    z wykorzystaniem koncepcji MBTI lub Extendend DISC
  • Ocena kompetencji dla celów rekrutacji, rozwoju – AC/DC
  • Development Centre – projektowanie, opracowanie, realizacja
  • Assessment Centre – projektowanie, opracowanie, realizacja
  • Warsztaty kompetencyjne
  • Przygotowanie kadry managerskiej i specjalistów HR do prowadzenia procesów AC/DC
  • Opracowanie ocen kompetencyjnych (360/180 st.)
  • Doradztwo w zakresie projektowania i wdrażania kompetencyjnych systemów oceny (w tym narzędzi oceny, polityki informacyjnej, warsztatów dla użytkowników systemu, zasad administrowania i monitorowania systemu)
  • Prowadzenie szkoleń i warsztatów dla oceniających
    i ocenianych
  • Opracowanie i administracja realizacji oceny 360/180 st.
  • Prowadzenie spotkań feedbackowych przy ocenie 360/180 st.

Rozwiązywanie konfliktów

Diagnozujemy sytuacje oraz dostarczamy rozwiązań dla grup i zespołów w obszarze zarządzania kryzysem lub konfliktem.


PRODUKTY:

  • Mediacje w zespołach
  • Interwencje kryzysowe

Obsługa klienta

Diagnozujemy sytuacje oraz dostarczamy rozwiązań związanych 
z opracowaniem i wdrażaniem standardów obsługi klienta. 


PRODUKTY:
Prowadzimy szkolenia w zakresie standardów obsługi klienta



Copyright © 2018 Perspecto. Wszelkie prawa zastrzeżone.