Uczenie się i zarządzanie wiedzą
Tworzymy: programy szkoleniowe, podręczniki trenerskie, narzędzia szkoleniowe.
Rozwijamy i wspieramy: procesy uczenia się w organizacji (diagnoza i projektowanie) oraz kompetencje osób i zespołów uczących (trenerów wewnętrznych, specjalistów, menedżerów).
PRODUKTY:
- Szkolenia z rozwoju kompetencji coachingowych
- Szkolenia z rozwoju kompetencji trenerskich
- Superwizje osób i zespołów
Zarządzanie i przywództwo
Zwiększamy kompetencje menedżerskie w zakresie siły przywództwa oraz zarządzania: sobą, ludźmi, zadaniami, zmianą.
PRODUKTY:
- Szkolenia dla menedżerów kierujących zespołami. Uwzględniamy dynamikę i procesy zachodzące w takiej grupie, osadzenie w organizacji oraz obszary wpływu menedżerów.
- Coaching dla menedżerów oraz dla zespołów.
- Szkolenia dla liderów zespołów projektowych. Analizujemy
i uwzględniamy dynamikę oraz wymienność osób i zadań.
Facylitacja
Efektywnie przeprowadzamy proces działania grupy w celu:
- Stworzenia strategii firmy/działu
- Wykreowania nowych produktów, projektów i rozwiązań
- Zaplanowania działań grup projektowych
- Wymiany doświadczeń i wiedzy między pracownikami czy działami organizacji
- Konsultacji pomysłów i rozwiązań
- Pracy twórczej
- Rozwiązania problemów
PRODUKTY:
Coaching
Pomagamy zwiększyć skuteczność działania w wyznaczonych przez klientów obszarach aktywności zawodowej. Nasze działania adresujemy do osób indywidualnych (coaching indywidualny) oraz zespołów zadaniowych (team coaching).
Celem spotkań coachingowych jest bardziej świadome
i optymalne korzystanie z zasobów, identyfikacja stylów działania i ich potencjalnej zmiany w kontekście wyzwań.
PRODUKTY:
- Indywidualne cykle coachingowe (od 6 do 9 sesji, każda trwająca 60 minut).
- Cykle coachingu grupowego (od 3 do 6 spotkań, każde trwające 120-180 minut).
- Cykle team coachingu (wymiar czasowy i częstotliwość jest zależna od specyfiki realizowanego przez zespół projektu).
- Pojedyncze sesje o charakterze interwencji kryzysowej realizowane w metodyce coachingu indywidualnego i team coachingu.
Umiejętności osobiste
Zwiększamy kompetencje interpersonalne oraz osobistą efektywność, poprzez prowadzenie szkoleń z zakresu:
- Asertywności
- Zarządzania emocjami
- Zarządzania sobą w czasie
- Zarządzania stresem
- Kreatywności
- Wystąpień publicznych
- Autoprezentacji
- Rozwiązywania konfliktów
- Efektywności osobistej
- Negocjacji, mediacji
- Komunikacji interpersonalnej
PRODUKTY:
Diagnostyka
Diagnoza potencjału indywidualnego i diagnoza zespołu.
Ułatwiamy osobom i zespołom dostrzeganie swoich aktualnych zasobów, które wynikają ze stylów działania, osobowości oraz kompetencji. Pozwala to bardziej świadomie z nich korzystać oraz wytyczać ścieżki rozwoju.
PRODUKTY:
1. Indywidualna diagnoza potencjału w oparciu o MBTI
2. Indywidualna diagnoza potencjału w oparciu o Extendend DISC
3. Coaching indywidualny z wykorzystaniem Extendend DISC lub MBTI
4. Diagnoza potencjału zespołu
- Warsztaty Potęga zespołu – jak korzystać z różnorodności?
- Warsztaty rozwijające wybrane kompetencje (kontakt
z klientem, komunikację, rozwiązywanie problemów)
z wykorzystaniem koncepcji MBTI lub Extendend DISC - Ocena kompetencji dla celów rekrutacji, rozwoju – AC/DC
- Development Centre – projektowanie, opracowanie, realizacja
- Assessment Centre – projektowanie, opracowanie, realizacja
- Warsztaty kompetencyjne
- Przygotowanie kadry managerskiej i specjalistów HR do prowadzenia procesów AC/DC
- Opracowanie ocen kompetencyjnych (360/180 st.)
- Doradztwo w zakresie projektowania i wdrażania kompetencyjnych systemów oceny (w tym narzędzi oceny, polityki informacyjnej, warsztatów dla użytkowników systemu, zasad administrowania i monitorowania systemu)
- Prowadzenie szkoleń i warsztatów dla oceniających
i ocenianych - Opracowanie i administracja realizacji oceny 360/180 st.
- Prowadzenie spotkań feedbackowych przy ocenie 360/180 st.
Rozwiązywanie konfliktów
Diagnozujemy sytuacje oraz dostarczamy rozwiązań dla grup i zespołów w obszarze zarządzania kryzysem lub konfliktem.
PRODUKTY:
- Mediacje w zespołach
- Interwencje kryzysowe
Obsługa klienta
Diagnozujemy sytuacje oraz dostarczamy rozwiązań związanych z opracowaniem i wdrażaniem standardów obsługi klienta.
PRODUKTY:
Prowadzimy szkolenia w zakresie standardów obsługi klienta